Splošni pogoji poslovanja

Pogoji uporabe spletnega mesta in spletne trgovine www.asist.si

SPLETNA TRGOVINA ASIST

Z uporabo spletne trgovine www.asist.si izražate svoje strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja.

Predstavitev izdelkov v spletni trgovini ni zavezujoča ponudba, ampak neobvezen spletni katalog. Lastnik strani, podjetje Asist d.o.o., si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni vsebino spletne trgovine, vsebina se smatra za pravilno ob času vnosa v spletno trgovino. Spremembe ne vplivajo na že izvršene storitve.

100% zadovoljstvo

Jamčimo vam, da je vse, kar boste kupili pri nas novo in brez kakršnih koli napak v materialu in izdelavi (zagotovljeno 100% zadovoljstvo) in vam omogočamo možnost vračila blaga.

Registracija

Registracija je potrebna za uspešno izvedbo določenih storitev, ki jih ponujamo:

• unovčevanje popustov,

• naročanje izdelkov,

• oddajanje izdelkov v seznam želja in kasnejše enostavno naročanje,

• sledenje pošiljke,

• pisanje komentarjev in mnenj o izdelkih,

• novice prek e-pošte.

Vsak registrirani kupec dobi svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le kupcu. V kolikor kupec geslo pozabi, mu sistem na njegovo zahtevo pošlje novo geslo za njegov uporabniški račun. Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on ali pooblaščena oseba.

Popusti

Popusti se določajo individualno s posameznimi kupci. Popust je obračunan avtomatsko pri izdelavi naročila in je viden pred dokončno potrditvijo naročila.

Cene

Cene izdelkov so prikazane z DDV-jem (bruto). Ceno lahko spremenimo brez predhodne najave.

DDV

Ob vnosu vaših pravilnih podatkov vam spletna trgovina avtomatsko prikaže ceno glede na vaš davčni status in državo. Sedež spletne trgovine www.asist.si se nahaja v Sloveniji. DDV v Sloveniji znaša 22%.

Kdo ne plača DDV?

Podjetja ali fizične osebe s sedežem izven države Slovenije, ki so zavezanci za DDV (imajo davčno številko, kot npr: DE123456789).

Kdo plača DDV?

Podjetja ali fizične osebe s sedežem izven države Slovenije, ki niso zavezanci za DDV.

Slovenska podjetja ali fizične osebe, ki niso zavezanci za DDV. Slovenska podjetja ali fizične osebe, ki so zavezanci za DDV (imajo davčno številko, kot npr: SI 12345678).

Dajatve za države izven EU

Pri dostavi v države izven Evropske Unije lahko pride do različnih dajatev, kot so carina ali uvozne dajatve. To so izključno stroški kupca. Podrobnejša razlaga DDV zakonodaje.

Sklenitev pogodbe

S klikom na gumb "Potrdi Naročilo" oddate obvezujoče naročilo blaga, ki je v košarici. Potrditev prejema vašega naročila se izvede skupaj s prevzemom naročila in oddajo avtomatskega elektronskega sporočila. Z oddanim elektronskim sporočilom je prodajna pogodba sklenjena. Pogodba vsebuje vse podrobnosti naročila in pogoje poslovanja ponudnika.

Možnosti plačil

Predračun - bančno nakazilo kupnine

Po uspešno oddanem spletnem naročilu vam bo spletna trgovina www.asist.si poslala potreben obrazec (PDF predračun) z vsemi potrebnimi podatki za plačilo.

Kreditna kartica (Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron)

Kreditne kartice so varno in zanesljivo plačilno sredstvo. Za plačila s kreditnimi karticami vam ne zaračunamo provizije.

PayPal

Je najbolj priljubljen plačilni sistem, ki za identifikacijo uporabnika uporablja elektronski poštni naslov. Za plačila s PayPal-om znaša provizija 3,5% na skupno vrednost naročila.

V primeru plačila s kreditno kartico ali PayPal-om vas bo naša trgovina preusmerila na strežnik izbranega procesorja kreditnih kartic. Po zaključeni avtorizaciji vaše kreditne kartice (uspešni ali ne) vas bo izbrani procesor preusmeril nazaj k nam. V kolikor ne boste počakali na preusmeritev, vam ne moremo zagotoviti, da bo vaše naročilo pravilno zapisano v bazo podatkov.

www.asist.si ne procesira, niti ne omogoča vpogleda v nobenega od podatkov vaše kreditne kartice.

Zaradi varnostnih razlogov in preprečevanja zlorab, se vsi dostopi do našega spletnega mesta beležijo. Še posebej je zabeležena vaša IP številka pri realizaciji naročila. Vsi podatki so tajni in se lahko uporabijo samo v primeru razkrivanja zlorab.

Dostava

Vrste dostave:

• Pošta Slovenije,

• UPS,

• DHL,

• osebni prevzem na sedežu podjetja.

Strošek dostave

Strošek in predvideni dobavni rok je vedno prikazan pred potrditvijo naročila in ga naročnik med ponujenimi možnostmi sam izbere.

Dobavni roki

Za hitro in zanesljivo dostavo vašega naročila potrebujemo vaš popolnoma točen naslov.

Skupni dobavni rok je sestavljen iz časa potrebnega za odpremo in tranzitnega časa, ki ga za dostavo potrebuje dostavna služba. Paket bomo zapakirali ter odpremili na vaš naslov v 0-4 dneh (običajno v istem dnevu) po prejemu vašega naročila. Če naročenih artiklov ne bo na naši zalogi, bomo za odpremo potrebovali dodatnih 5-14 dni. V tem primeru boste obveščeni na vaš e-poštni naslov.

Če dostavljalec vrne paket, vam omogočimo drugi poskus dostave. Druga dostava ni brezplačna. V kolikor se za drugo dostavo ne odločite, vam vrnemo kupnino zmanjšano za strošek dostave. Če bo karkoli narobe z dostavo vašega naročila zaradi napačnega naslova ali kakšnega drugega vzroka v procesu dostave, bo paket potreboval do dva tedna, da se vrne nazaj k nam. V tem času vam žal ne bomo mogli poslati nadomestnega paketa oziroma vrniti kupnine. Te situacije so izjemno redke.

Sledenje pošiljke

Nobene potrebe ni, da kličete ali pošiljate elektronska sporočila. Na elektronskem sporočilu »vaše naročilo je bilo poslano« ste prejeli številko za sledenje pošiljke, v kolikor ste izbrali vrsto dostave, ki sledenje omogoča.

Dostava s Pošto Slovenije in posledično z nacionalno pošto namembne države žal ni tako sledljiva in hitra, kot sta UPS in DHL. Je pa cenovno ugodna in vseeno izjemno zanesljiva. V kolikor na sledenju vidite, da je pošiljka na Pošti Slovenije odpremljena v vašo namembno državo, potem je čas dostave odvisen izključno od vaše nacionalne pošte. V vsakem primeru lahko na vaši domači pošti z vašo sledilno številko povprašate o stanju dostave.

Reklamacije in vračila

Reklamacije

Če je paket vidno poškodovan ali se iz njegove notranjosti sliši razbito steklo, od dostavne službe zahtevajte komisijski pregled in z njimi izdelavo zapisnika o poškodbi. Komisijski zapisnik mora biti podpisan s strani dostavne službe.

Postopek izvedbe reklamacije:

• navesti morate podatke o številki naročila, artiklu in količini,

• poslati morate fotografijo poškodovanega paketa in artikla,

• poslati morate s strani dostavne službe podpisan komisijski zapisnik,

• po naši potrditvi reklamacije morate poslati blago na naslov: Asist d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 23a, 1000 Ljubljana, Slovenija,

• paket morate poslati priporočeno z možnostjo sledenja,

• v kolikor paket ne prispe do nas, ne bomo mogli sprejeti vaše reklamacije.

• kupnino bo prodajalec po prejemu paketa vrnil kupcu na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo.

Vračila

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, imate v primeru nakupa na daljavo pravico vračila blaga brez navedbe razloga v roku do 14 dni po prejemu le tega.

Zahteve pri vračilih:

• navesti je potrebno podatke o številki naročila, artiklu in količini,

• blago mora biti v originalni embalaži,

• blago mora biti nerabljeno in nepoškodovano z vsemi tovarniškimi dodatki,

• blago morate poslati na svoje stroške na naslov: Asist d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 23a, 1000 Ljubljana, Slovenija,

• paket morate poslati priporočeno oziroma z možnostjo sledenja,

• v kolikor paket ne prispe do nas, ne bomo mogli sprejeti vašega vračila,

• kupnino bo prodajalec v roku do 15 dni po prejemu paketa vrnil kupcu, na enak način kot je bilo izvedeno plačilo.

Strošek potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga. Strošek potrošnika je tudi z zapisnikom ugotovljena odškodnina ob vračilu blaga v primerih: če so izdelki rabljeni, poškodovani, brez originalne embalaže ali s poškodovano originalno embalažo.

 

SPLOŠNE INFORMACIJE O STRANI

Asist d.o.o si po najboljših močeh prizadeva, da so informacije, posredovane prek www.asist.si, na dan objave točne. Kljub temu pa Asist d.o.o za točnost informacij na tej spletni strani ne daje nikakršnih jamstev, ne izrecnih ne implicitnih, in si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila v celoti ali deloma kakor koli in kadar koli spremeni, popravi ali izbriše vsebino spletne strani ali na njej objavljene informacije. Asist d.o.o ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne vsebinske napake ali pomanjkljivosti na spletni strani.

V skladu z informacijami na spletni strani www.asist.si je vsaka odločitev uporabnika sprejeta na lastno odgovornost. Asist d.o.o ne prevzema odgovornosti za nobeno izgubo ali škodo, ki bi nastala zaradi dostopa, uporabe ali nezmožnosti uporabe spletne strani ali na njej objavljenih informacij. Asist d.o.o ne odgovarja za nobeno škodo, izgubo ali stroške, ki bi nastali zaradi spletne strani, njene uporabe ali nezmožnosti uporabe, nepravilnega delovanja, tehničnih težav, kakršne koli nepooblaščene spremembe podatkov s strani katere koli osebe, zamud pri prenosu podatkov, računalniških virusov, prekinitve linije, izpada sistema ali podobnih razlogov.

Vsak uporabnik spletne strani Asist d.o.o, ki s pomočjo uporabe informacij na spletni strani posreduje informacije Asist d.o.o, soglaša, da ima Asist d.o.o neomejene pravice do teh informacij in da jih lahko po lastni presoji uporabi na kakršen koli način. Takšne informacije, ki jih posreduje uporabnik, se obravnavajo kot javno razpoložljive informacije.

Avtorske pravice

Spletne strani Asist d.o.o in njihova vsebina (vključno s slikami, zvokom in besedilom) kot tudi njihova grafična ureditev so zaščitene z avtorskimi pravicami ali blagovno znamko. Brez predhodnega izrecnega pisnega soglasja Asist d.o.o teh vsebin ni dovoljeno uporabljati v nobeni obliki, ki presega osebno rabo.

Vsakršni uporabi, ki odstopa ali krši zgoraj navedene pogoje Asist d.o.o, bo sledila tožba za zavarovanje avtorskih pravic Asist d.o.o in kazenska ovadba. Asist d.o.o bo ukrepala zoper vsakršno kršitev pravic, s katero bo seznanjena.

Pritožbe in reševanje sporov

Uporabniki kakršenkoli reklamacije, pritožbe ali predloge lahko naslovijo na info@asist.si. Vsi spori, ki izhajajo iz uporabe Spletne strani Asist se rešujejo v skladu s pravnim redom republike Slovenije. Za reševanje sporov, ki niso rešeni s postopkom iz prejšnjega odstavka tega člena, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, Republika Slovenija.

Končne določbe

Ti pogoji uporabe začnejo veljati z dnem objave na vsaki izmed Spletnih strani Asist.

 

Asist d.o.o.

Cesta Ljubljanske brigade 23a

1000 Ljubljana

Slovenija

E: info@asist.si

TEL:  +386 (0)1 583 72 00

 

Zadnja posodobitev: 20. september 2015

Želite prejemati sveže novice o naših novih produktih in ponudbah v vaš poštni nabiralnik?